"Ny" framsida

Fick hjälp med att "piffa" upp framsidan på bloggen, lite mer min stil:)
Tack Svenerik för hjälpen!

I morse var det åter dax att åka hem till stan:( Tog med mig Breeze, Milloo & Trizz, men dumpade snabbt av dom hemma med varsitt Denta Fresh ben. Sedan var det bara att åka till jobbet. Det var Lucia firande nu på morgonen.

Hoppas nu bara att vädret håller i sig så att det blir en långpromis när jag kommer hem....Både dom & jag behöver det:)

Kanske blir det en gemensam hundpromis på onsdag, ska kolla kalendern....

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill oxå ha snööööö på min blogg!!!!! Hur gör man? Kraaam

2009-12-16 @ 08:41:45
Postat av: Marie G

Gå in på bloggen Bloggdesign. Lycka Till säger jag, med ett fniss:)

Kramisar

2009-12-16 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0