Julaftons kväll

Efter att ha slötittat på Kalle Anka, så slappde vi en stund på soffan hundarna & jag......Alla behöver vi ju en paus då & då:)

Sedan rullade det på hundarna släpptes ut ett antal gånger, å ja SLÄPPTES ut. En STOR fördel när man är på landet:) Så skönt för en stadsbo att bara kunna öppna dörren åt dom, det gillar jag! Dom hade ju fått en långis på morgonen & jag har ju blivit lite halvtförslappad den sista veckan när jag inte behövt gå ut med dom en endaste gång:) Dom har ju varit på landet!!! Å jag har njutit:) Men jag har gått till jobbet varje dag förrutom i tisdags när jag lyxade på mig & tog bussen till jobbet......

   

När så Svenerik & Anders kom hem igen var det dax att öppna julklapparna:) Hade nog även detta år varit ganska så snäll för även jag fick några klappar! Bla så fick jag en ljuvlig "kakel" platta med sheltiemotiv, så FIN!
TACK Birgitta för den!



Sedan fick jag ett stort paket av Gudrun men det har jag kvar hemma, det ska jag öppna när jag kommer hem....
Fick en rollermouse med xtra lång "hållbarhet" av mamma & Svenerik, dom tyckte att jag behövde det hmmmm.Håller nog med:) + en blomma i en fin kruka.
TACK mamma & Svenerik för klapparna!



Fick en fin ljusskål av Linnea & Anders, TACK snälla ni för den!

    
Anders fick en vardagsservis av mig, poppis njaaa:)

Självklart fick även hundarna julklappar....
Av Titzie & Zorba fick dom lite blandgodis, det Tackar dom för:)
Mille jobbade för fullt med att öppna sitt paket & ingen annan fick minsann smaka på hans gottit:)

 

Alla fick varsinn leksak som dom sedan höll på med, med en del hjälp från morfar:) Pipa ska det ju bara göra suck...

   
Sindie med sin julklapp:)

Dom fick även en bit Denta sticks, men bara en liten bit dom har ju faktiskt under dagen fått smaka lite gottit här & där. Men absolut inte för mkt & inte allt. Man vill ju verkligen inte att dom ska bli dåliga i magen eller äta sådant dom inte ska.

   
Breezan´s , Allas & Trizzen´s

   

För min del blev det kaffe med dopp bla med mammas hembakade kakor mumsigt.... några chokladbitar, glögg & så lite supergod Jansson till "nattamat".

Ja så hade även denna Julafton kommit & gått....

Vill verkligen TACKA min mamma & Svenerik för otroligt god  mat & dryck:)

 

Även hundarna verkar nöjda.......

 

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0