Hundfri

Ja då var jag hundfri igen....Svenerik hämtade hundarna när jag var på jobbet så när jag kom hem var det tomt:(
Men åandra sidan så har dom det lugnt & skönt på landet. Men bäst av allt är ju att dom helt slipper dunder & granater....
Självklart så blir det fyrverkerier på Nyårsafton, det ser minsann grannarna till. Men som sagt då är man ju beredd...

Så nu är det jag & Indra hemma...Så lugnt, tyst & ljuvligt:) För ett tag i alla fall...Just i dag är jag bara glad för att slippa gå ut, det har ju regnat så nu är det halt & slaskigt suck...

Jag vill ju att det ska vara mycket snö & ca -5 grader, då kan man njuta av att vistas ute....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gokväll, tack för reklamen :-) Vi har det superskönt här ute på landet. Det är verkligen guld att bo avsides när det är jul, nyår, påsk osv. Vi lider med alla skotträdda hundar såhär års. Skönt att dina hundar får pausa lite på landet. Gott Nytt År! önskar Priusgänget

2009-12-28 @ 21:21:00
URL: http://www.priushundcenter.com
Postat av: Marie G

Jag är sååå avis på er som bor som ni gör:)

Men det är ganska skönt att vara hundfri då & då, men det är klart jag vill ju själv välja när jag ska var det...Å inte pga av dunder & granater:(

Gott Nytt År önskar jag Er!

2009-12-29 @ 12:19:59
Postat av: Kati & Kiira

Smällare är nog till ondo. Tack och lov så har vi bara en som reagerar på smällare och det har blivit bättre med åren. Numera hjälper det bara att ha på stereon.



Önskar er ett Gott & Framgångsrikt 2010!



Kati, Kiira och flocken



2009-12-29 @ 17:28:30
URL: http://www.netikka.net/khaggblom/
Postat av: Marie G

Hejsan Kati,

Kul att du hittade hit:) Å Tack för hälsningen!

Önskar Er detsamma!!!

2009-12-30 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0