Hundarna hemma igen....

Tack Svenerik för att du körde hem Breeze, Milloo & Trizz:)

Nu har jag precis varit ute på en promis med dom, men man blir ju heldeppig av det här vädret:( Visst hundarna verkar inte bry sig....Men dom blir ju så attans skitiga suck...Breeze ska jag bada troligen på torsdag efter promisen. Hon måste ju vara fin till sin första start i Int agility klass 3 dvs på Hund-09.
Hoppas nu att alla håller TUMMARNA för dom på lördag!!!

Nu håller jag bara tummarna för att dom hinner träna i alla fall 1 gg innan helgen...

Nu ska jag kolla in en "gammal"( hmmm så gamla är vi ju inte, eller hur Sussi?) stallkompis sida på nätet:) Himla KUL att få kontakt efter alla dessa år!
Nästan så att jag måste plocka fram alla gamla kort från Bergaholmstiden, men då blir man ju så nostalgisk.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0