Gemensam hundpromis

Onsdag kväll & dax för ännu en gemensam hundpromis. Enligt mig så var vädret helt uderbart, lagom kyligt & vitt av frosten:)

Nu visste jag att ingen utav dom som var med i måndags kulle komma men det finns ju så många fler på listan såå kanske ngn skulle komma?! Hade ju även satt upp lappar i affären & på anslagstavlan i centrum....

Å visst kom det några, vi blev 4 stycken med totalt 7 hundar:) Stina kom med 2 av sina hundar, hon var "ny" i gänget hon hade sett min lapp, KUL!

Vi gick till Grusåsen-under Stockholmsbacken-runt IP-ner & framför sjukan-under Mälarbron-hem via skogen till Bergvik.
Breeze gick lös hela promisen & Trizz gick lös där det inte var ngn biltrafik. Tjejerna skötte sig bra! Visst lite jobbig är Trizz alltid när gänget träffas suck...Det beror väl på att hon blir så himla glad & exalterad av att se fler & andra hundar. Men hon lugnar ner sig ganska fort som tur är:)

Promisen tog  ca 1 timme & 10 minuter:) Kanoners dels att folk kommer, man får alltså sällskap på en långis & då kan man ju även gå på sådana ställen som jag inte så gärna vill gå själv en mörk kväll....Å så har man ju hela tiden ngn att prata med OM man vill. Sedan har ju hundarna verkligen kul med dom andra, det ska ju hållas koll, luktas osv...
Men jag förstår fortfarande inte varför det är så få som kommer??? Det är en gåta....Kallelsen skickas ju ut till ca 40 personer, ja,ja man får väl vara glad att några kommer:) Nu ska jag skicka ut kallelsen till nästa vecka, få se om fler kommer då!? Men då har väl folk inte tid, det är ju så nära jul. Men hundarna måste ju ändå få sitt, det går inte riktigt ihop... 

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den tog väl liiite mer än en timme???

Jag var hemma 20.30!!!!

Och gick till Brunnsäng 17:50!!!

Eller har jag en glädjeklocka innombords.

Himla kul var det i alla fall.



Kram

Lotta med Lapparna.

2009-12-03 @ 17:49:53
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha jag var hemma ca 19.50....Men kanske liite längre då:)

Ja trevligt var det som vanligt!

Kramis

2009-12-04 @ 13:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0