Gemensam hundpromis

Det var bara att skynda sig hem efter jobbet, byta om & sedan åka med bussen till stan igen....
Först såg det lite mörkt ut, men jag visste att Ingela, Kristina med Allis Brallis & Stina skulle komma. Ingela var lite sen men inte kom Stina.....Så när väl Ingela kommit traskade vi iväg. Efter ett tag så kom Stina med 3 av sina hundar, det visade sig då att hon väntat i god tid på oss men i fel park:( Så det kan bli....:)
Ja så då var vi 4 tvåbenta samt 8 fyrbenta, KUL! Tyvärr så var inte vädret riktigt med oss:( Regn & rusk, usch......
Men efter ett tag så slutade det regna & se då blev promisen riktigt trevlig!
Vi gick via stan-TomTits-Karlslundsgatan-runt ner till Badparken-centralen. Totalt så gick vi lite över 1 timme.

Sedan blev det koll på halsband vid Stinas bil, Breeze ska ju ha ett nytt flashigt halsband till på lördag. Det ska Stina sy tills dess. Nu kollade vi storlek & färg. Som ni vet är jag ju GALEN i halsband!!! Tyvärr var det Trizz skulle ha ngt för stort, men även hennes ska vara klart till på fredag.
Kommer att ha med mig ett gäng halsband på bla ridhusträningen om ngn vill köpa:)

Sedan erbjöd Stina mig skjuts hem, men jag ville gå....Lika bra att passa på när vädret var OK...
Breeze gick lös hela tiden, hon är så himla följsam:) När jag gick hem själv så gick Milloo & Trizz kopplade över Mälarbron sedan fick även dom gå lösa. Kan ju inte direkt säga att det var mkt folk ute....
Väl hemma så hade vi varit i farten i 3 timmar?!? Hmmm undrar jag om jag tar mig upp ur sängen i morgon? Mkt tveksamt, har ju ett morgonmöte....I värsta fall så får jag hoppa det mötet.

På torsdag är det dax för nästa gemensamma hundpromis, hoppas att många kommer!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan vännen.

Denna vecka har jag inte möjliighet att gå en enda gång på gängprommis....

Men hur har du det på fredag morgon??



Kram

Lotta

2009-12-09 @ 07:44:50
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Hejsan, vad synd:( Vi saknade dig & Lapparna:)

Jag kan på fredag, ska vi säga ca: 08 & att vi möts på vägen?

KUL ska det bli!

Kramis

2009-12-09 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0