En vanlig dag

Nu längtar jag verkligen till att det ska bli lite kallare & kanske lite vitt ute....Blött & grått, så himla trist. Tror nog att även hundarna känner på sig att man blir tråkig:(

Dagen nåja...började med att Milloo väckte mig vid 4-tiden:( han var orolig & strax efter 4 var det bara att gå upp & ut. Snacka om att man måste gilla läget.... Väl ute så var han nästan som vanligt, han var inte dålig i magen nä han gjorde inte ens det trots att vi var ute en bra stund. Tjejerna däremot passade på att göra allt..
Mille var bara allmänt punchig, han luktade & pinkade men inget mer? Ja han fick sådana där ryck då han bara sprang, undra jag om det är ngn tik som löper?! Men det brukar han inte direkt bry sig om. Å då brukar han ju pipa & dräggla men det gjorde han inte nu...Ja med den killen vet man ju aldrig suck....
Väl inne så där strax innan kl 05 så var man ju helpigg grrr.....Givetvis tog det ett bra tag innan jag kunde somna igen, då sov redan alla hundarna så sött....

Nu på fm har jag bara lullat runt med dom i skogarna runtomkring, det är ju stadspromis i kväll så då får dom sin riktiga promis. Det är ju skit att jag inte kan göra både ock:( Tur att vädret är dåligt......

Nu har hundarna blivit mutade med varsitt färskt märgben:) Har pillat ut det mesta av märgen då blir dom inte dåliga i magen.

I går sålde dom blodpudding billigt, 2 st för 7:-. Det var dagens lucka på EllBE & då passade jag på att gå dit 2 gg dvs jag fick 4 st för 14:-, det gillar jag! Så nu ska jag torka blodpudding i ugnen till hundarna. Breeze & Milloo älskar det, Trizz äter det däremot inte suck....

Kl: 18.30 i kväll är det återigen stadspromis, några har sagt att dom kommer så sällskap lär jag få:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej! Jag hittade ingen mailadress till dig så jag skriver här. Jo jag tänkte bara säga att jag vill gärna komma på promenaden i Brunnsäng C. Jag har en Leonberger-tik på 1 ½ år, som heter Chanel. Så vi kommer gärna nu på Torsdag den 10/12.

2009-12-08 @ 18:49:11
URL: http://lifeofsuneeta.cybersite.se
Postat av: Marie G

Hejsan, Kul att ni vill vara med:)

Då syns vi på torsdag...

Hälsningar Marie

2009-12-08 @ 22:49:24
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0