Dunder & granater!

Ja då var man tillbaka i Tokstan igen suck...Vi han i alla fall inomhus innan det började smälla:( Visst i dag började dom sälja dessa jävla smällare & då bara måste ju alla idioter i denna Tokstad genast börja använda dom!!! Man kan ju undra hur i helv..te dom har råd att köpa alla dessa bomber & granater!?!? Det smäller ju hela tiden!
Sedan kan man ju undra var alla föräldrar håller hus? Alla kan väl för gudsskull inte ha stoppad bomull i öronen & satt på sig skygglappar?!?!? Men tydligen är det så....

Milloo fick ju så klart, TYVÄRR stanna på landet pga av alla smällare....Har ingen aning om när jag kan ta hem honom igen, blir det i januari, februari eller mars? Har absolut ingen aning. Det kan INTE bli förrän dom slutat smälla.

Det är ju för jävligt att man inte kan ha sina hundar hemma pga av att dessa Tälje Tokar bara måste ha så himla kul ed sina livsfarliga bomber & granater!!!

Jag har absolut inget emot att det smäller på Nyårsaftonskväll/natt, det är bara mysigt men då vet man att det smäller. Nu har man ju ingen aning om när det börjar & slutar. OK jag vet att det börjar så fort dessa idioter vaknar så det gäller att passa på att traska ut med hundarna innan dess...Men när slutar det? Ingen aning!

Som tur är så kommer Svenerik & hämtar Breeze & Trizz i dag. Eftersom att jag jobbar så kan jag ju inte ha ngn koll på om det kommer, (vilket det alltid gör) idioter som traskar igenom/runt mitt område. Är jag då inte hemma vet man ju inte hur hundarna reagerar. Tjejerna bryr sig ju inte men om ngn slänger en smällare mot rutan eller balkongen, vem vet hur dom reagerar då????

Jag vill flytta ut på landet!!!!

Njt av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag håller med dig de är inte kloka i den här stan. Jätte jobbigt med Nova nu, eftersom hon är rädd för smällarna. Vill också ut på landet och slippa detta elände.

Ha det bra

2009-12-28 @ 13:59:38
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Tessan

NU HAR VI MELLANDAGSREA! 10% rabatt på hela sortimentet, ange kod REA i kassan när du beställer! God fortsättning!//Tessan

2009-12-28 @ 15:44:26
URL: http://www.priushundcenter.com
Postat av: Anki

Jag lider med er, här ute i skogen är det tack o lov lugnt, hörde en avlägsen smällare idag men vi var inne och ingen reagerade,

annars smälls det bara en del på nyårsaftonsnatten,

vet ju inte hur Dessan kommer att reagera än,

Jag längtar till våren :)

/Anki

ps. visst kan vi promenera tillsammans :)) ds.

2009-12-28 @ 18:14:41
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan Carina, ja tyvärr så är det pest att vara hundägare i den här stan just nu:)

Men nu är alla mina hundar på landet....

Hoppas verkligen att inget händer!!! Håller tummarna för att det ska gå bra:)

2009-12-28 @ 20:23:06
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan Tessan, lägger ut det på bloggen:)

God fortsättning!

2009-12-28 @ 20:26:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan Anki,

Är ngt avis på er som bor på landet:) Vid den här tiden är det ngt lugnare & tystare....

Håller tummarna även för Dessan & att hon ska "klara" sig!

Jag vill ha mer snö:)

Kul, då får vi planera en sheltiepromis senare i vår:)

2009-12-28 @ 20:28:54
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0