Annandagen 2009

Min lilla underbara hmmm Trizz väckte mig redan innan kl 06.00 grrrrrr.....Låg kvar ett tag men strax efter kl 06.00 var det bara att släpa sig ur sängen & släppa ut hundarna. Men eftersom att det var lördag-jul-ledigt så var det inte att tänka på att släppa ut hela flocken på en gång. OM jag hade gjort det hade hela området vaknat....Men eftersom det är jul & jag är en omtänksam människa:) så släppte jag ut dom 1 & 1 med början med Trizz. Men den lilla damen tyckte då att det inte var så himla kul att få gå ut alldeles själv i mörkret....Men hon var nog ganska nödig så till slut traskade hon iväg.
Även dom andrs släpptes sedan ut när dom väl gjort sitt gick jag & la mig igen. Skönt var det men icke kunde jag somna suck....Låg & läste en stund innan jag som tur var somnade om.....

Den här dagen har varit lugn & seg, tror nog att det kommit ifatt mig att man äntligen är ledig! Har mest slappt & även hundarna med...Men jag har inte dåligt samvete för det, nix dom fick ju 2 långisar i går & dom måste ju ha tid att återhämta sig:) Så Annandagen blev en dag för återhämtning både kroppsligt & själsligt....
Kanske, kanske blir det en promis senare....men bara kanske.

Nu ska här slappas vidare.......

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0