Indra & mina uteblommor

Tänkte bara skriva några rader om Indra & att hon nu efter att ha haft tratt, dränage & utegångsförbud nu är FRISK!
Det har hon visseligen varit ett bra tag & det känns så himla skönt! Pälsen börjar växa ut & hon är pigg & sprallig som hon var innan.


Indra med kragen....

 
Så här fint blev det.

   
Trizz & Indra



Här ligger hon på min skrivare......

Här kommer även lite bilder på mina blommor jag har på balkongen

   

 


Njut av era hundar!
                                            
 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad skönt att kissen är frisk nu,

Och vilka fina blommor du har....man må säga....



Kanske att jag kommer ut på LÖrdag, men vi har ev. lite andra planer.



Kram

Lotta med Lapparna

2009-08-25 @ 06:04:35
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Marie G

Ja det är så himla härligt att hon e frisk....

Jag sköter mina få blommor väl, ha,ha,ha

Syns kanske på lördag...Hör av dig om du vill ha promissällskap

Kram

2009-08-25 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0