Ut till Bastmora

Åkte ut till Bastmora & gick Viltsvinsrundan med hundarna. Jättehärligt väder & hundarna trivdes. Själv gick jag & små sjöng, DET kanske kan skrämma bort ev viltsvin ha,ha,ha...Som tur var så mötte vi inga svin denna gång heller, tyckte mig vid ett tillfälle kankse HÖRA dom i buskarna & hundarna var lite väl intresserade men vi gick snabbt vidare....

Väl tillbaka till klubben så var det dax för agilitygrund & den tänkte jag titta lite på. Kristina med Athos går den kursen & det skulle vara kul att se dom live......
Passade på att köra Trizz innan dom kom ner. Körde säcken, gick kanon alla gånger! Däcket, måste jag träna mer på. Sedan har hon lite mkt fokus på mig....Körde även hopprakan & det gick BRA! Jag var super nöjd med Trizz träning! Nu kändes det att vi är på G......Jösses vi har tränat agility på klubben 3 gånger på raken....

Sedan var det bara att sätta sig med Trizz i knät & titta på alla nybörjare. Tyckte att dom var riktigt duktiga, det bådar ju gott för framtiden.
Å för Kristina & Athos gick det också bra, dom har ju bara gått 3 gånger tror jag. Ska höra om hon vil följa med ut & köra ngn dag ha,ha,ha.......

i dag var jag även & köpte hundfoder till alla hundarna. Sindie äter ju Eukanuba för lederna & dom andra äter Purina Pro Plan lax. Köpte för första gången en uppfödarsäck.......Vilket privilegium smile. Lite hundtugg blev det också.
Ja nu har man hundmat så att det räcker ngn månad.

TACK Ove & Birgitta för lånet av bilen!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0