Pitbull högg sheltie!!!

Japp, & det hände i området precis brevid där JAG bor!!!

Dom råkade stöta ihop i porten vid hissen & pitbullen satte sig i nosen på sheltien! Som "tur" var så fick dom loss pitbullen innan det var för sent......Men självklart blev det ett blodbad!!! Glädjande nog så klarade sig sheltiehanen sig, visst efter tvätt & genomgång så visade det sig inte vara sååå djupt. Det läker fint men visst är han ärrig....

Jag har bara, peppar peppar träffat på kvinnan med pitbullen 1 gång, då var hunden kopplad men visade även då inte upp ett trevligt temperament. Hör & häpna (nä inte i den här stan) så har kvinnan sin pitbull LÖS i området!!! Jag blir så förbannat trött på dessa jävla inkompetenta hjärnslöa hundmänniskor!!! Hur FAN kan man ha sin i det här fallet "tokiga" pitbull LÖS efter en (kanske det finns fler???) hugghändelser?!?!?
Självklart är kvinnan anmäld till bostadsbolaget samt polisanmäld, men INGET händer!!!
Hon brukar tydligen gå ut med sin hund vid 8-8.30 & då håller jag mig borta från Bergvik!

Tyvärr så kommer det hända en dödsolycka om denna idiot till hundägare inte fattar att hon måste ha sin hund kopplad & gärna med munkorg!!! Men som sagt inget har hänt & jag är tveksam till om ngt händer, ja förrutom då att hennes hund dödar ngn annan hund.....

Så en VARNING till alla som bor kring Bergvik! Håll koll & se upp för denna kvinna med sin galna pitbull!!! I bland kommer hon även med 2 hundar....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0