Milloo hemma igen...

Milloo, vår Prins åkte ju till landet i lördags. Nu är han hemma igen....Skönt tyckte jag & tjejerna. Full rulle från första stund. Trizz höll på & slicka honom runt munnen, förklaringen kom när jag pratade med mamma. Han hade ju givetvis fått mums mat till frukost. Så lite avvis var nog Trizz.....För hos mormor är det bara god mat som gäller suck....

Indra & Trizz höll på & jaga varandra självklart slutade det med att Trizz åkte på däng. Jösses vad hon skrek......Men jag kunde då inye hitta ngt, man blir ju livrädd att det ska ta i ögonen.

Breeze är inte speciellt mkt piggare i dag.....

På onsdag ska jag hämta lagtröjorna, ska bli spännande att se dom.....Foto kommer så klart.

I övrigt så har det nog varit en tråkdag för hundarna, men det blir så i bland..........

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0