I valet & kvalet.....

Ja nu går jag här i valet & kvalet om hur jag ska göra med Milloo & Trizz, speciellt Trizz........Vet att hon skulle få det super bra & få köra agility, men...hon är ju ändå min Lilla Trizz. Att det ska vara så attans svårt att ta det slutgilitliga beslutet att ev låta henne flytta hemifrån!?!?

Så tänker jag ju att Sindie blir 12 nästa gång & hon bor ju mestadels på landet, där hon har det superbra! Breeze blir 6 nästa gång....Milloo hoppas jag ju flyttar hem till Amanda, där min Prins skulle få ett Toppenhem! Å så Trizz då......flyttar hon också så har jag ju "bara" Breeze kvar.
Planen var ju att para henne i år igen & då behålla en valp. Men nu blir det ju ingen parning i år. Målet är att para henne nästa år, bara  jag hittar RÄTT hane åt henne. Å bara ha en hund, det vet jag inte om jag fixar, suck säger jag...... 

Jag får nog sova på saken lite till, typiskt när nu vad jag tror rätt hem hittat henne....

Nä nu ska här tränas kontaktfält med Trizz.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0