Hundens Dag!

Ja så var det då dax att ha Hundens dag på klubben. En dag då alla skulle visa upp just sin gren.

Hade packat bilen mkt tidigt på morgonen, det var ju en hel del......

Amanda med Tira kom samtidigt så vi gjorde sällskap runt med alla hundarna. Det gick jättebra med mina tillsammans med hennes Tira. Kul!



Ja sedan var det bara att packa upp alla prylar dvs tipsböcker, försälningsböcker, info lappar & så ALLT till hundloppisen.



Vi skulle ha 3 uppvisningar under dagen & efter varje uppvisning så fick besökarna prova lite antingen med sin egen hund eller låna ngn utav våra. Birgitta körde Breeze & Amanda körde Milloo på uppvisningen.

   




     
Amanda & Milloo

 

   

   

   

   

 

 
Trizz tränar gungan


Milloo kopplar av.........

 
Conny tappade kameran i vattenskålen....

  
Zaza får massage


Alla hade det skönt i solen!

 
Bigitta & Milloo

   
Trizz & gungträning



   
Birgitta & Zingo å ja han är en malle!! (inte schäfer...)

   


Två stycken var sedan sugna på att köra Breeze & det fick dom. Lite godis & agility ja då bara älskar hon det! Min duktiga agilitystjärna!!!

  

 

Passade även på att se IPO uppvisningen & lydnadsuppvisningen sedan hade jag tyvärr ingen möjlighet att se några fler. Hade gärna velat se freestylen, men det var folk nere hos oss som ville ställa lite frågor & det är ju KUL! Tyvärr har ju redan våran nybörjarkurs startat & den är ju full.....Men till i höst kan vi ju erbjuda nybörjarkurser igen.

  
Maria & Bella

  
Conny & Lady

  
Susanne & Baloo
   
Amanda & Wincent          & Dolly

   
Amandas Tira



Tyvärr var det inte jättemycket folk men en del kom i alla fall......Å lite blev det sålt i loppisen.


Foto: Riku

Ett JÄTTE TACK till ALLA som ställde upp på Hundens dag gren agility!!!
Kan lova att både jag & mina hundar var trötta på kvällen.....

 
Breeze Foto: Riku
 
Milloo Foto: Riku
 
      Jag & Trizz Foto: Riku
                    
Den trevliga dagen avslutades hemma hos Ove & Birgitta med grillat & trevligt sällskap!
TACK för mycket god mat! Eloge till kocken......

Väl hemkommen så var det bara att packa väskan för söndagen då jag lovat följa med Birgitta till Kista. Hon skulle tävla lag med Zingo. Mille hämtades av Svenerik & Anders, han fick följa med dom till landet ja & då hade jag bara tjejerna hemma.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv för en trevlig dag! Våra jackor är ju skit snygga och färgglada ;)



Kramís

2009-04-28 @ 11:50:27
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: Marie G

Ja visst SYNS vi ha,ha,ha....

Kram

2009-04-29 @ 12:54:48
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0