Första fästingen på mig!

Fy attan men nu har jag haft årets första fästing PÅ MIG!!!! Såg den krypa som tur var, äckel päckel!
Det var en liten svart rackare & nu känns det som om man har fästingar precis överallt!! Känns det igen???

Nu mina kära hundar är det slut med att vara i knät på mig, sorry.......Någongång i höst får ni komma upp igen. Samma visa varje år.

Tog också en fästing på Breeze, den satt fast precis under hakan.

Nu sätter jag på Breeze & Milloo Frontline. Har bara två doser hemma, så jag måste köpa till Trizz. Nu får dom inte längre vara i sovrummet, om dom är där är risken stor att dom hoppar upp i sängen & se det får dom absolut INTE göra!

Så nu är det helt slut med att gosa i närheten av mig! Så blir det tyvärr när matte har panisk fobi mot fästingar suck....

Nä nu ska här kollas om det finns fler fästingar....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca med Cash.

Hejsan jag måste bara fråga. Fick du mitt mejl där jag skrev massa om vad som hänt under Cashs första år och alla hans prifilbilder och så?



Mvh Rebecca och Cash.

2009-04-19 @ 09:45:08
Postat av: Marie G

Hejsan,

Jajjamensan, det sitter ute på bloggen smile....

Kram till er från oss alla

2009-04-20 @ 14:22:14
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0