Blandat

Suck, nu börjar verkligen fästingarna komma....Inte så många ännu men dom plockas. Usch, fästingar bara hatar jag!!!

Trizz skärsår läker bra, tvättar såret flera gånger om dagen. Men jag märker att hon kan halta lite när hon går på bla grus. Men i skogen där springer hon som en toka...
Fåren brevid stallet var väldigt intressanta i går kväll, jösses dom sprang ju! Men min lilla goding lyssnade jättebra & sedan var det klart....

Gick i skogen bakom stallet medans Lisa red ut med Ida. Måste ju börja hitta i skogarna runtom....Sedan fick dom sitta i bilen medans Lisa hoppade Ida.
Det gick jättebra för dom! Ida är en riktig hoppkanon!!! Suger på hinder & verkligen "vill", himla kul!
Men snacka om att man själv blir sugen.....Men,men jag får än så länge hålla mig till HUNDhoppning ha,ha,ha...Det är ju minst lika kul....

Som sagt i dag var man uppe före tuppen & då passade jag på att plocka rent i området. Blir ju tokig att se allt jävla skräp som folk slänger hejvilt. Å då är det ju bara att ta tag i problemet dvs plocka! Ingen annan gör det ju...
Vi brukar säga det att den här "gränden, är den som TB glömde", stämmer i mkt, tyvärr...
Hundarna luffsade på, dom är ganska vana vid att ha konstiga gå ut tider....Sedan måste jag ju säga att det är ganska skönt att gå omkring utan att det är massor av folk & hundar ute. Då behöver man inte ha koll hela tiden på var hundarna är...

Nä nu ska här kollas hundar, dom kan ju fått med sin en fästing eller två, bläääää!!!!!!!!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0