Äntligen VÅR!

Amanda skrev på sin blogg om sitt vårtecken & blev då lite inspirerad........

Våren är ju underbar, men hösten är BÄST!

Nåväl, i dag har våren verkligen kommit & för första gången vad jag kan minnas så har jag sett massor av blåsippor INNAN jag sett några tussilago?! Blåsippor har jag sett i nästan en vecka men först i går såg jag tussilago, konstigt....Håller dom på att försvinna???

Sedan har ju då också årets första fästing plockats, bläää säger jag.

Trevligare är att vi sett flera olika fjärilar & så har jag krattat & sopat utanför huset. Nu är det bara att vänta på att dom sopar gångvägarna. När dom börjar SOPA ja då är det VÅR!

Inte lika roligt med våren är alla förbaskade leriga hästhagar! Suck säger jag om leriga hästben....Jobbigt, jobbigt man får verkligen hoppas att det torkar snabbt & snart!

Mina blommor på balkongen ser så fina ut, nu när jag kunnat ha balkong dörren öppen hela dagen, vilket gillades av Indra.

Amanda messade om att dom kört bla framför resp bakombyten i korta kombinationer. Min Prins hade tydligen skött sig BRA! Sedan hade han även orkat hela dagen, måste bero på alla långa promisar ha,ha,ha....& alla backträningar. Eller så bara älskar han att köra agility med Amanda!!!
Hoppas att han sköter sig lika bra i morgon.....
Lite tomt utan honom är det här hemma, han är ju våran gose-Prins smile...Däremot tror jag att han nu mår som en Prins ska!

Tror nog att det blir träpjucken & sommarjackan när jag nu snart ska ta nattpinkspromisen med tjejerna.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0