Tråkdag för hundarna

I dag blev det återigen en tråkig dag för hundarna.....Har haft fokus på annat bla min morbrors begravning....
Sedan att kroppen inte klarar det jag vill är superjobbigt! Men, men dom överlever en tråkdag, bara det inte blir dag efter dag. Det fixar inte mitt samvete. 

     

Nä nu är det dax för en kvällspromis det är ju ett myspys väder ute. Jag ÄLSKAR HÖSTEN! Tyvärr tycker jag inte lika mycket om mörkret....På med reflexer på både två & fyrbenta, reflexkoppel & halsband, reflex sele & spray. Sprayen var jag tvungen att testa men jag kan då INTE se att Breeze är självlysande?!?! Får väl ta med henne in på toa & stänga dörren för att kolla om det verkligen fungerar, jag är LITE skeptisk nämligen....Sedan när man sprayar så LUKTAR det så starkt så man nästan blir "fuller"...inge bra, får nog reklamera den. Men OK då jag ska TESTA den en gång till, men inte i kväll ska jobba i morgon & vill då vara nykter smile.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: licciiss

jo hösten är på g mycket kallare på kvällarna ja beklagar sorgen marie .. det var läge sen vi sågs är det bra me idig ?=)

2008-09-27 @ 11:27:47
Postat av: Marie G

Hejsan, ja men hösten är mysig & kvällarna är friska....

Tackar...

Allt är hyffsat bra, själv då?

2008-09-27 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0