"Konstigt" hundmöte

Ännu en underbar hundpromis tidigt på morgonen med alla hundar.....Lite småkyligt men det gör inget.

Hundarna var som vanligt lösa & inte en männsiak eller hund mötte vi, men så helt plötsligt uppenbarade sig ngt väldigt KONSTIGT! Enligt Trizz alltså.....Jippie en hund eller?!?!? Nog såg det ut som en hund, luktade hund & rörde sig som en hund(nåja) MEN SÅ HJÄLP! Vad är det som LÅTER??? En gris? Nix det har hon inte träffat på.....Men vad är det? Matte??? Snacka om att hon var nyfiken men herregud vad konstigt den låter! "Den" var i sin tur väldigt nyfiken på mina hundar.
Ja Trizz såg ut som ett frågetecken?
Till slut var jag tvungen att säga "hundar det är en amerikansk bulldog". Jasså, det var en hund i alla fall, jaha då var det inge mer med det....

Men det var faktiskt lite pinsamt att Trizzen betedde sig SÅ konfunderad! Förhoppningsvis så bryr hon sig inte nästa gång, om vi nu träffar denna ambulldog igen....Jag småskrattade lite för mig själv när han hade passerat.
Resten av promisen avlöpte lugnt & sansat.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0