Breeze & Trizz

Har ju Sindie & Milloo på landet där dom lever livets glada dagar hmmmm. Det visar sig på Sindie om hon har kaksmet i kragen när hon kommer hem.

Har då "bara" Breeze & Trizz hemma, mina härliga tjejer! Ja Breeze är mer intresserad av HANAR för tillfället suck....I helgen dög även Tocklo en valp på 5,5 månad smile. Hon fattade ingenting, hon ville bara leka , Breeze villa annat!
Så nu går promenaderna långsamt, det ska ju LUKTAS & PINKAS överallt!
Var ju i Vingåker i helgen, dit är det alltid så trevligt att komma!!! Åkte tåg dit & mina tjejer skötte sig exemplariskt på tåget! Det var 2:a gången Trizz åkte tåg, förra gången var ju även Cash med.
På söndagen var det agility på fm & lydnad på em. Eftersom att Breeze löper så fick hon INTE vara med & det HÖRDES kan jag lova! Agility är ju det bästa hon vet & så får hon INTE köra!!! Trizzen fick vara med när vi byggde banan & hon sprang som en tok igenon alla tunnlar.
På söndag kväll kom Lotta med Tocklo. Tocklo kom inspringandes som vanligt något som skrämde livet ur Trizz. Jisses vad var det som kom?!?! Ngt lurvigt mkt lurvigt på 4:a ben!?!?! Nix Tocklo tyckte hon inte om.
Tocklo är en schpendoes, en härlig hund med mycket lek & bus. Kan tänka mig att hon & Gäspa har himla kul i hop....
Hundarna sov i bilen hela vägen hem.

TACK Sven & Marie för som vanligt trevligt sällskap, god mat & dryck!
Stort TACK till ALLA i Vingåkers HK för att ni ALLA är så himla trevliga, det är ALLTID så kul att komma till ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0