Uschväder

I dag har hundarna "bara" fått korta, blöta promisar.....Inget vidare väder alltså suck.....Men som jag skrivit tidigare så gör ju vädret massor & när det är som det nu är säger jag bara Usch! jag går INGA långpromisar själv i detta tråkväder. Men ännu har jag inte fått dåligt samvete, för dom har nästan varit i behov(smile) av en sk vilodag. Promisar blir det givetvis men kortare.
Inte blev det ngn agilityträning i kväll heller, nix Anders är i Valla, Elsa rider & jag har ONT i kroppen.

Nä nu får jag ta mig i kragen ska faktiskt köra lite fjärr med Breeze(sitt-ligg-stå) samt ligg-sitt med Milloo, han ska ju vara med på Rallylydnadshelgen nästa helg med Amanda. Har fått för mig att dom måste kunna LITE lydnad.....Har en vecka på mig ha,ha,ha....Är så glad att Amanda vill köra min Prins! Nu håller vi alla tummar för att hennes "lillhunds"OP går bra!!!
Tummarna hålls hårt!!!!
Till sist får det bli några ligg-sitt med Trizz. För det kan man ju träna sittandes i fåtöljen.....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0