Rapport från Leffe på 6 månadersdagen!

GRATTIS Leffe på 6 månadersdagen!!!

Tack matte Eva för rapporten!

Hej Marie

Jag hoppas att du sitter ner, Leffe väger 13kg och är 48 cm hög, skrattar..... Jag vägde honom flera gånger och försökte mäta höjden noggrant men så var det. Den första kursen var / är inte rolig, (den är tävlings inriktad och det ställs höga krav ) men nu är det bara sista gången kvar. Den kurs vi ska börja med i december vet jag är bra. Agility kursen får bli på bruks i vår.

Det ska bli roligt med träffen på söndag, vore bra med en vägbeskrivning.

Jag börjar senare i dag så nu ska Leffe och jag gå på en 6 - månaders mys promenad med godis och någon rolig aktivitet ( inte bad ). / Eva o Leffe  


Hela sheltieligan hälsar & grattar!!

Jag tror Leffe har kommit i puberteten J, under promenaden i onsdags på stranden i Vilsta jagade han änder och sprang ut på bryggan när bryggan tog slut fortsatte han att springa, när jag vänder mig om ser jag Leffe komma simmandes och jätte lycklig. Det var bara vi på stranden så det var ingen som såg, jag fick mig ett gott skratt när han väl var i land. Det var regnigt och urrigt väder så han var redan blöt, men han verkade inte frysa efter badet.

I går när vi hade handlat och skulle släppa ut honom ur bilen slängde han sig ur och jagade en cyklist vilt skällande.

Men han är våran mysiga Leffe ändå.

Jag har anmält honom till kontakt och lydnad 1 som börjar i december.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0