Promis på stan

Eftersom att mötet som jag skulle gått på i kväll blev inställt så....skickade jag ut en fråga om ngn ville hänga med på stadspromis. Så kl: 19.00 var jag & hundarna på stan för att möta Kristina med Allis & Amanda med Vincent. Det blev alltså totalt 5 hundar & 3 mattar som gick igenom stan över Mälarbron, utmed kanalen & tillbaka till stationen. Alla hundar utom Allis gick lösa utmed kanalen & kors däruppe men vi mötte ingen på hela kanalvägen. Trodde det skulle vara kallare än vad det var så jag var alldeles fär påpälsad, ja,ja bättre än att frysa. Vädret var alltså helt OK så promisen blev trevlig. Det är alltid kul att ha sällskap på promisarna. Så Tack Kristina & Amanda för att ni kom!
Sedan blev det bussen hem & när vi klev av kom det ca 5 droppar regn...Snacka om tur med vädret.
Väl hemma var hundarna nöjda det var bara Trizz som ville ha i gång Milloo. Han hängde på ett tag sedan räckte det för honom.....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0