Lååångpromis med Lotta

Lotta & jag hade bestämt att ägna fm åt en promis med våra hundar. Å promis blev det, jisses jag var ute i 2,5 timme!!! Men då kom jag nästan inte hem suck... MEN promisen var helt underbar! Hundarna verkligen njöt av att få springa! Vi gick bla på mina gamla ridstigar i Viksberg, NOSTALGI!!! Det riktigt suger i ridtarmen!!!! Nåja, Lotta hittade gula kantareller & jag hittade mina gamla ridstigar efter sådär 13 år!!! Lite ändrat var det, bla så hade ju en del träd vuxit!?!? Men vi kom rätt & som sagt promisen blev LÅNG! Men sedan var mina 3 hundar mer än nöjda, dom sussade så gott när jag gick till jobbet!

TACK Lotta för en underbart promis & sällskap!! Det här gör vi om, när kroppen återhämtat sig ha,ha,ha

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jajamensan det var jätteroligt att hitta nya stigar.

Efteråt kunde man lugnt ägna sig åt att städa och plocka undan, utan att ha två flåsande ullbollar i häcken...Dom vilade skönt i hallen.



Tack själv

Lotta

2008-11-05 @ 14:41:29
URL: http://www.123minsida.se/taito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0