Kennelnamnet officiellt godkänt!

Jippie!!! I dag får jag börja använda mitt kennelnamn!!! Superhärligt!
Fleecetröjan har jag tjuvstartat med......måste bara känna hur det var att ha "sitt" namn på ryggen smile...
Så nu "mina" valpar får ni börja använda prefixet Grundsten´s före hundens registrerade namn vid anmälningar till kurs, prov, utställning & tävling.

Grundsten´s Bingo "Leffe"
Grundsten´s Bästa Trizz "Trizz"
Grundsten´s Bino "Cash"
Grundsten´s Brio "Pezto"

Grundsten´s, japp det känns helt OK!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis vetja, till Grundsten´s, vad roligt det måste kännas. Det var kul.



Lotta

2008-10-03 @ 22:16:10
URL: http://123minsida.se/taito
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej

Nu ska jag skriva Grundsten`s Bingo.

2008-10-04 @ 10:05:29
Postat av: Marie G

Tackar! Ja det känns BRA!!!Nu använder jag min fleecetröja smile.......

Mmmmm låter bra med Grundsten´s Bingo

2008-10-05 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0