Ingen träning med sheltiegänget

Suck, men dom har lovat regn på em så vi beslutade att vi inte skulle åka ut till klubben & träna. Inte så kul att vara där i så många timmar & det bara regnar. På morgonen såg det ju fint ut & hoppet tändes men.....nu på em så bara regnar & regnar det! Tur att vi inte åkte ut. Jag vet att man ska träna i alla väder men det är träningsgruppen i kväll till kl: 21.00 & jag vill iNTE vara ute i regnet en halv dag. Nu åker jag ut vid 15 tiden, hoppas att det SLUTAR regna!!! Men det ser inte så ut...
et blir till att ta med sig ombyten suck igen..............

Gudrun har träff med en reporter från LT som ville göra ett reportage om deras svampsökargrupp, ska bli kul att se vad det blir. Ska ut & hjälpa till att fixa iordning inför det. Håll utkick i LT, det blir nog ett reportage.....

Nä nu ska väskan packas, tänkte hinna träna mina hundar också i agility, trots regnet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0