Anders & Breeze VANN agiltyklass 2!!!

Ett JÄTTEGRATTIS till Anders som med min Breeze VANN agilityklass 2 i Västerås i dag!!!

Ett riktigt läckert lopp, där allt bara flöt på, så KUL!!! SUPERBRA jobbat Anders!!!!
Det betyder att Breeze nu har en pinne i agilityklass2!!! Jippie!!!! "Bara" två kvar.....














Lååång väntan Anders, Linnea & Breeze


VINNARNA!!!


 
Det fick bli det roliga först ha,ha,ha...Som tur var så gick klass 2 efter klass 3 det betydde att vi fick sovmorgon, super! Men vi var endå tidiga suck...men vädret var helt OK nåja när dom kört första klassen(hopp) så kom det en liten skur men det gick snabbt över. Jag hade verkligen förberett mig på ruskväder....TUR att vädergubbarn har fel i bland Tack!
Anders & Breeze startade som nr 7 i hopp 2:an. Det var en lite små knixig bana, inte så svår men dn hade sina ställen där man fick plocka hunden så den inte tog fel. Men det blev en hel del diskningar i alla storlekar. Tyvärr så bromsade Anders lite väl tidigt på ett hopp rakt fram-tvär sväng tillbaka= rivning så synd för det blev enda felet! Bra tid hade dom också...Nåja det var ju fortfarande en klass kvar....







Hoppklassen, rivningen i bakgrunden


Under vänttiden så köpte jag ett rosa "hästtäcke" till Trizz, denna gång i passande storlek. Det andra får hon växa in i hmmm OM hon nu växer ngt mer!?!?! 99:- kostade det, helt OK.

I agilityklassen slog dom då till & VANN! Ja, vad säger man??? Inget, nix det är BARA att suga på karamellen ha,ha,ha
ALLT bara gick så BRA! NI ÄR BÄST!!!

Berit som körde Breeze under en tidigare lagtävling kom fram & sa: Första loppet var väl mer eller mindre en katastrof(disk) men till andra loppet då var det bara att köra, då gick allt BRA! (Nollade!!!) Man verkligen kände att hon var riktigt ordentligt grundtränad!( TACK det värmde!!!) Breeze kör jag GÄRNA fler gånger!
Jisses vad kul att höra!

Snacka om att JAG pös av stolthet över min STJÄRNA i dag!!!

TACK Anders för att du tävlade Breeze & TOG EN PINNE!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anders(kungen)

haha fan va snygg ja är på bilderna:D hade jag något val? du hade ju dödat mig om ja hade blivit sjuk eller nått haha, men de va kanske värt att åka idag:D lyckad dag iallfall

2008-10-26 @ 22:19:03
Postat av: Marie G

Hmmm, vilket språk du använder! Suck...dagens ungdom!!! Men jag håller med, dagen blev lyckad!

Kram från faster

2008-10-26 @ 22:31:20
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0