Hundpromis i REGN!

Men trots det kom det 7 stycken tappra med totalt 10 hundar! Snacka om att hundfolk är ett tåligt släkte!!! Men som sagt det REGNADE hela promisen, som tur var INTE så kraftigt. I kväll gick vi en sådan promis så att hunden inte kunde vara lösa INTE poppis enligt mina.....Till råga på eländet så hade Breeze ett regntäcke givetvis med reflexer & Trizz hade Sindies regntäcke samt reflex västen. Milloo klarade sig utan han hade bara reflexvästen Själv så såg man ju ut som en riktig "ute" människa ha,ha,ha. Gummiboots, regnbrallor, regnjacka(med tjocka tröjor under), reflexväst, vantar & sydväst. Men jag blev INTE blöt!!! Inte skämdes jag på bussen heller, nix det var nog några som önskade att dom hade varit lika välklädda för detta väder som jag....

Det blev trots allt en trevligt promis i trevligt sällskap. Totalt så gick vi ca 40 minuter så jag han med bussen hem...

Tack alla ni som trotsade vädret & kom!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0