Veterinärbesiktning

Ja då var besiktningen av Bingo-Leffe & Trizz gjord. Var till Vet Krystina Nordin, Södertälje. Både Bingo-Leffe & Trizz skötte sig jättebra! Mina små guldklimpar....Allt var ua på bägge två! Härligt!!!
Så nu Eva är det bara att hämta honom på söndag! Oj, vad tiden gått fort, alldeles för FORT!!!

Nu ska jag fixa i hop det som Bingo-Leffe ska ha med sig, usch vill INTE lämna i från mig honom!!! Men jag tror att han kommer till ett toppen hem, så jag är inte orolig för den delen. Nä det är mest egotänkande...Det är ju min första kull, men det blir nog en till nästa år. OM jag hittar en bra & passande hane till Breeze.

Lovade Anders att tala om hur det gick i minigolfen omgång 2, hmm denna gång vann lillebror & Anders slog mig med 1 slag. Vad gör man inte för att dom yngre ska bli glada??? Men nästa gång då...tänker jag inte vara snäll!

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Nu är det ÄNTLIGEN alldeles snart dags.
Du var säkert för snäll och lät lillebror vinna
eller? :) Jag mailar listan på bilderna som jag
vill ha. Det är ingen bråska.

2008-05-31 @ 17:47:19
Postat av: Marie G

Usch ja!!! Det kommer bli tufft, suck.....Men jag förstår att du vill HÄMTA honom!!!
Precis, jag var alldeles för snäll, smile. Det blir andra bullar nästa gång....

2008-05-31 @ 21:45:18
Postat av: Anders

haha, du hade inte en chans, jag lät dej komma nära och ge dej hopp

2008-06-03 @ 22:46:55
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha!!! Snälla faster LÄT dig VINNA! Så var det! Ditt bästa är 48 va??? Mitt är 44, det säger väl allt?!

2008-06-03 @ 23:07:35
URL: http://marieosindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0