Milloo på Strängnäs Cup

Datan har strulat vilket elände! Har inte kunnat skriva på bloggen om hur DUKTIG min PRINS var på sin 1:a agilitytävling!!!! Han tävlade med Birgitta i lördags på Strängnäs Cup i agility. I öppenhopp kom han 5:a, han hade 5 fel & tidsfel(?). Det LUKTADE så gott på startplatsen......för att inte tala om ALLA slalompinnar!!! Tyvärr kunde jag inte vara med så jag får se filmen. I öppen agility gick han NOLLA!!! Så där blev det en 4:e plats! Oj, oj,oj vad han är duktig min PRINS! TACK Birgitta för att du tog honom med dig & för att du tävlade honom!!!
Ser fram emot kommande helg då är det nämligen agility i Södertälje på lördagen & i Nykvarn på söndagen. I Södertälje ska Anders tävla & i Nykvarn ska Birgitta tävla(hoppas jag!) Men då ska jag minsann åka & kolla.Det är ju nära hem till valparna......

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Roligt att prinsen Milloo var så duktig. :)

2008-05-20 @ 19:16:44
Postat av: Marie G

Ja, jag var så stolt!!!

2008-05-20 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0