Härliga valpar!

Dom är för härliga mina underbara valpar! I natt har dom fått varit i nästan hela lägenheten, å se då skrek dom inte när det började ljusna!!! Dvs jag fick SOVA! Snacka om att det var skönt!!! Sedan var det bara att ligga & titta på dom, vilken morgon.....Även i dag har dom varit ute i gräset, snacka om liv innan dom släpps lösa, ha,ha,ha. Brorsan, Jenny & Clary var med så då fick dom gå helt lösa, det var som kalvar på grönbete! Det är bara att njuta & det gör jag!
Nackdelen att ha dom lösa nästintill överallt är att det är tidningar ÖVERALLT! Som sedan blir pinktidningar....men valparna tycker nog livet är underbart för det är sådan fart i dom. Jag kan leva med tidningar överallt, för tiden går så fort ändå,suck....Det är i alla fall en härlig känsla att blicka ut över tidningshavet(nypålagda) på nyskurade golv. Valparna är i vardagsrummet & där är det ostädat. Men nu njuter jag av att det är rent överallt utom där.......

I morgonbitti kommer min prins hem. Så i morgon em blir det agilityträning igen, HÄRLIGT!!!

Nu är det dax för valparnas sista mål med köttfärs, välling & torrfoder. Å så ska dom släppas lösa på det "rena"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0