Det vardagliga

Varje dag börjar likadant, vaknar tidigt av valparna (men det gör INGET!), sedan får dom lite mat av Breeze därefter är det FART på dom!!! Jösses vad dom leker, man hör deras trippande steg hela tiden. Dom släpar & sliter på allt som finns framme, men jag tar minsann bort allt som låter kvällen innan. Men låter gör dom ändå, det är nog tur att jag inte träffat han som bor under mig på länge. Kan tänka mig att även han vaknar tidigt.......
Nu på kvällen var det dax att gå ut igen, tog först ut Bingo-Leffe & Brio. Dom skuttar med så glatt, jag går inte speciellt långt men dom får minsann träna på lite olika underlag. Sedan tog jag ut Trizz & Bino även dom hängde med, men Bino tänkte följa med grannen hem,hmm.....Väl inne var det dax för mat sedan sov alla gott! Sedan säger jag bara: städa, städa, städa!!! Men självklart hinner jag även med att leka med dom, det är bara att ALLA hundar vill vara med.  Nu ska valparna få sista maten för i dag......

Kommentarer
Postat av: Marie (Eskilstuna)

Dom har blivit så söta småpojkarna och lilltjejen =) var inne på hundklubben och kikade på valpbilden, så söt!
En fråga! du som är insatt och aktiv i agility....var köper man agilityhinder? vad är vettigt/rimligt pris på begagnat kontra nya hinder?
På blocket sålde någon hinder för 19 000.

2008-05-16 @ 10:58:20
Postat av: Marie G

Ja, dom är fortfarande, smile härliga! Men jag kanske är partisk....
Angående priser på hinder så får man nog räkna med det priset på en hel komplett bana inkl. ca 10 hopp-hinder. Lättast är nog att söka på nätet eller att själv sätta ut en efterlysning om att man vill köpa. Agilitylistan brukar vara ett bra ställe att fråga på. Ska man ha till eget bruk hemma så har ju Rusta en drive & säljer agilityhinder såsom tunnel, hopp, slalom, ring(däck hmmm) & säck. Dom hindren duger som sagt bra hemma. På våran klubb är alla kontaktfältshinder, hopphinder, däck & bord gjorda av händiga medlemmar. Lycka till i sökandet hälsar Marie G & alla sheltisar

2008-05-16 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0