Bilder på valparna 6 veckor

Äntligen har jag tagit mig för att sätta in bilder på valparna vid 6 veckor. En del foton är tagna kring 6 v. Det är svårt att välja vilka man ska sätta in, man har ju en del, fniss.....

I dag kom Gudrun & Marianne med kompostgaller, Tackar för hjälpen!!! Nu kan vildingarna springa för fullt igen, utan att jag får en hjärtattack pga att dom söker egna äventyr! Herregud vad skönt det var & bara sitta ner & njuta av dom, INNANFÖR kompostgallret....Ingen stress över att hela tiden hålla koll, det är så här det ska vara! Tiden när dom höll sig kring oss andra är över, suck....Men 2 stycken får gå med till baksidan & sedan får 2 gå med hem. Dom andra bär jag.

Valparna har verkligen fått träna på ljud, dom har nämligen klippt träd & gräsmatta runt huset. Balkongdörren har stått öppen, men dom verkar inte bry sig. Dom stora bryr sig ju inte & inte jag heller.....Sedan har dom ju fått lyssna på ljudbandet med alla konstiga & vardagliga ljud. Det kanske har hjälp, bra är den i alla fall.

Nu håller jag på & sätter ihop ett kompendium som ska medfölja valparna. Skickar runt den till några hundvänner för genomläsning, ska det va så ska det. Det är ju annars lätt hänt att man glömmer någonting. Men jag tror att jag nog fått med det mesta.....

Vill Tacka mina snälla nya grannar för det blåa katt/valphuset! Valparna ANVÄNDER det mest hela tiden.

Håll till godo, här kommer lite bilder på valparna

Eva & Marie, kolla gärna så att det är rätt kort på Bingo-Leffe, smile......

Bästa Trizz

       
                                                                            Trizz & Milloo
     
                                                                            Trizz & Breeze
     
                                      Bino & Trizz

Bingo-Leffe
     

     


Bino
     
                                                                             Brio & Bino
     
Trizz & Bino
     


Brio
     

     


Kommentarer
Postat av: Marie, Bingo-Leffes gudmor (Eskilstuna)

Tänk vad fort tiden har gått! Det är inte länge sedan de bara var små råttor =) Dom ser så fina ut allihop. En eloge till dig.
Hoppas verkligen du hittar bra hem till alla.
Ser nu fram emot att få krama på lilla Bingo-Leffe =)

2008-05-22 @ 10:26:16
Postat av: Marie G

Tack för dom fina orden! Ja, dom är fina(partisk...)Det är svårt att hitta rätt, men jag kan ju inte behålla alla, smile.
Lilla, ha,ha,ha Bingo-Leffe, han är kramgo!
Hälsningar Marie & alla sheltisarna

2008-05-22 @ 12:02:52
Postat av: Eva i Eskilstuna

Jag håller med gudmor. :) Dom är så fina och växer gör dom. :)

2008-05-22 @ 14:58:46
Postat av: Marie G

Ja dom är HÄRLIGA & som sagt vissa av dom (smile) VÄXER!!!

2008-05-22 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0