Aktiva valpar

Nu ska jag plocka fram tunneln igen till valparna. Den är en riktig favorit! Lyckades ta några bilder inne i tunneln på dom, dom är attans raska! Eller kanske jag som är sen med kameran??? På vissa bilder ser man nämligen en svanstipp eller ingenting. Men skam den som ger sig, någongång ska man väl ta BILDEN!!! Tills dess får ni kolla in dom jag lyckades ta, hmmm dom är ju i alla fall i bild på dom flesta.......

       
Bingo & Bino              Bino                              Trizz & Milloo


     
Brio                               Brio                              Brio & Trizz


     
Trizz svans                  Trizz                             Trizz, monster


 Breeze

Kommentarer
Postat av: Anna

Va? Behöver valparna "barnträning"? Jag har två här hemma som gärna kommer och kikar på valparna :) kraaam

2008-05-24 @ 18:23:05
URL: http://galhon.blogg.se
Postat av: Eva i Eskilstuna

Roligt att se valpar och dom vuxna i tunneln.
Det börjar närma sig :) EN VECKA KVAR.

2008-05-25 @ 09:14:57
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha jag valparna behöver "barnträning", från ca nyfödda till 5 år har dom inte tränat på....Men givetvis behöver dom ALL träning dom kan få. Självklart är ni välkomna! Kramis

2008-05-27 @ 09:58:56
Postat av: Marie G

Usch ja, nu är det bara DAGAR kvar innan Bingo-Leffe lämnar oss.....

2008-05-27 @ 09:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0