Agilityhinder

Äntligen har någon i detta fall Rusta kommit på att det kan vara lönande(???) att sälja "agilityhinder"!!! Självklart tog dom slut i princip på en gång....Men Tack vare snälla kompisar  (Birgitta & Ingela) igen så har jag nu 2 hopphinder. Sedan fixade jag också en "säck". Så nu finns det ABSOLUT inga försvar till att INTE träna agility!!! Har nu hopphinder, tunnel, säck, slalom & gunga här hemma.

Fick äntligen med mig Anders ut till klubben i går! Alla hinder stod kvar från träningen dagen innan så det gick lätt att fixa till lite olika kombinationer. Jag tyckte att det gick bra men han saknar Breeze!!! Det är klart Milloo är INTE lika säker som Breeze men jag tror att han kommer att bli. Kontaktfälten gick bra men som vanligt måste han träna på slalom & slalomingångar. Men det kommer....bara man tränar. Dom kommande tävlingarna får helt klart bli ren träning, framför allt med störningen runt om. Tror att det kommer bli det största problemet för Milloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0