På promenad

I dag var vi, dvs jag, mammas man Svenerik, Breeze & Milloo på en riktigt härlig vårpromenad. Delvis gick vi på Sörmlandsleden, en härlig sträcka att gå. Tyvärr så stördes det härliga av att folk har slängt skräp på en av rastplatserna, så det blev till att plocka skräp & sedan bära hem det....Något som stör mig oerhört! Nåväl, hundarna njöt av att få springa fritt & ja, jag vet att det är koppeltvång men.....ingen av mina hundar har någonsin haft intresse av att jaga vilt. Sedan tycker jag att jag har sådan lydnad på dom att det går att ha dom lösa. Vet att man aldrig ska säga aldrig men Sindie är 10 år, Breeze 4 år & Milloo 2 år & ännu har inget haft jakt intresse....
Sindie fick stanna hemma hos "mormor", hon fick ju sin promenad när vi gick till tåget i morse, en promenad på ca 45 minuter. Mamma bakade så Sindie trivdes nog med att slicka skålen, större matvrak får man leta efter, min lilla tjej....Till kvällsmat blev det hemlagat, något hundarna njöt av, hmmm det får nog bli ordning till veckan igen. Vad är torrfoder mot fisk & potatis undrar dom???
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder från promenaden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0