På onsdag kommer Milloo hem

Lämnade kvar Milloo på landet, han har ju inte såå kul här hemma med två "tanter" som inte rör sig mer än nöden kräver....Han är nog lite fundersam varför inte Breeze som annars alltid ligger 100% fart-framåt nu mest bara lullar omkring....Han gör allt för att få fart på henne, i bland lyckas han men oj,oj hon orkar inte mycket....Så det är lite lugnare i flocken när han är på landet. Men som sagt på onsdag kommer han hem. Anders ska ju gå med honom på fortbildningen i agility i helgen. Hade tänkt att dom skulle hinna träna lite innan helgen, men det blir svårt då snön ligger djup på planen. Får väl sätta i hop min gunga, den står nämligen fortfarande i kartong i förrådet. Snacka om att man får till bra kontaktfält när den står i kartongen....Nu får jag dåligt samvete för det också, suck......Min plan var ju att Milloo skulle ha "perfekta" kontaktfält när säsongen satte i gång, men icke sa Nicke. Nåväl, bara snön försvinner, då ska vi sätta i gång. Hmmm

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej, nu har jag hittat hit!! Kul med en sida till att följa! Lycka till med hundarna// Tessan

2008-03-25 @ 18:59:14
URL: http://www.prius.cybersite.se
Postat av: Anonym

Hejsan, kul att du "tittade in"! Ska hålla koll på din också....
Lycka till med hunderiet! Hälsar Marie G

2008-03-25 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0