Indra utan stygn...

Gladast den här veckan är nog Indra, som i onsdags blev av med stygnen......Hon var JÄTTEDUKTIG hos veterinär Lars Ströman (Tack för ett mycket trevligt mottagande!) så att ta stygnen gick fort. Lite svullen var hon, men det skulle gå ner. Hoppas nu bara på att hon ska lugna ner sig, tycker att hon kanske är på G........Men när hon fick syn på påskriset med alla fjädrar som stod på balkongbordet, då blev hon VILD! Hallå!!!Ta in riset & ALLA FJÄDRAR!!!! Men, Nix det gör jag inte. Då har jag nämligen ris & fjädrar i hela lägenheten. Dom står sååå fint på balkongen.

Tog mig faktiskt tid till att klippa tjejernas klor & tassar i morse, glömde givetvis klotång & sax hemma.....Så Milloo får jag ta i veckan som kommer, suck....Hans tassar växer som ogräs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0