Trevlig Midsommar!

Ja då var det midsommar igen.....vädret kunde ju varit bättre men men.....Ja i dag satte jag Scaliborhalsbanden på Breeze & Milloo....Kände att jag inte hade något val. Alla fästingar i princip Breeze fått har ju varit i Tveta men Milloo har ju hela tiden fått dom!!! Hoppas nu slippa dessa hemska djur! Själv har jag nu haft 2 stycken som suttit samt ett gäng som krypigt på mig, suck....

I morse gjorde Trizz ALLT ute! Hon SOV nämligen när jag gick upp & då var det bara att skynda sig ut innan något hände inne....Annars så är hon sååå tyst på morgonen & går på tidningen. Sedan går hon & lägger sig igen. Min lilla blåing! Det är så skönt att slippa vakna kl: 06.00 smile. Det är ju vad Eva med Leffe tvingas göra, fniss....

Nu ska alla agilityhinder packas för nu ska det TRÄNAS! Hoppas bara att vädret håller i sig, vill inte ha mer regn.

TREVLIG MIDSOMMAR alla hundvänner önskar jag & alla mina sheltisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0