Det blev bröllop!!!

ÄNTLIGEN så slog dom till!!! Själv så skulle man ju "bara" på 50-års fest men det blev bröllop i stället! Så nu är dom 1 Ove & Birgitta! Ett STORT GRATTIS!!! Det var verkligen en härlig överraskning men lite väntat, smile....
Birgitta var otroligt vacker i en härlig klänning! Birgitta det är den snälla kompisen som ställer upp & tävlat /tävlar mina hundar i agility. Hade ju inte tänkt att vara kvar så länge, jag skulle ju igentligen i väg på en annan fest......Men tyvärr så fick jag hoppa över den.....Typsikt att allt händer på en gång,hmmm.
Så det var bara att ringa nästa snälla kompis, Clary som fick gå ut med mina hundar.  TACK för hjälpen! TACK också till lillebror som körde hem oss. Skulle ju ta bilen & åka vidare men det blev ju champagne.....

Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0