Denna härliga värme!

Jisses vad skönt det är att ha semester!!! Bara njuta av värmen & alla kvarvarande hundar....Kan det bli bättre? Ja det skulle vara att Bino hittar ett toppen hem! Blir han kvar för länge kommer jag ha svårt att göra mig av med min lilla Sockertopp... Det är så härligt att börja dagen tidigt på morgonen med en liten hundpromenad med 5 sheltisar runt omkring en. Sedan tar man sin frukost sittandes i trädgårdsstolen i gröngräset & alla hundar fria. Nåja har varit tvungen att sätta för kompostgaller mot husets kortsida, valparna vill gärna springa åt det hållet. Ingen bra ide då det är mot parkeringen....Så löper den tiken som bor på ena hörnan, så även Milloo sneglar åt det hållet.
Oj,oj,oj vad timmarna sedan går fort, men den här "tiden" har jag nästintill helt avsatt till hundarna. En del hundfria utflykter har det dock även blivit.....
Man ser att Trizz & Bino har himla kul i hop....OM han flyttar så blir det nog Trizz som saknar honom mest efter MIG! Men när väl Bino åkt kommer mycket tid läggas på Trizz & bla ensamträning med henne. Självklart kommer även Breeze & Milloo i större utsträckning få sitt. Märker att Breeze är lite uttråkad, hon är ju van att jobba. Nog har hon fått jobba med sin valpkull men nu anser hon att hon gjort sitt! Agility vill hon träna & det nu! Men nu är det konditionsträning som gäller för henne, Milloo & mig.

Ville visa Trizz läckra "bakdel"

Men det är klart man måste ju slappa också......Bara Bino är vaken

     
Bino & Breeze            Trizz                              Breeze

     
Bino                             Breeze                         Trizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0