BREEZE & ANDERS VANN AG KLASS1!!!!

Ett stort GRATTIS till Anders som körde Breeze felfritt i agilityklass 1 & det med den BÄSTA tiden så det blev SEGER i klassen + en PINNE!!!
Nu fattas bara en pinne så är dom uppe i klass 2.
Tävlingen gick av stapeln på Stockholm Södra BK & Breeze tävlade i agility klass1 den här kvällen. Det var 29 startande & reftiden var: 50 sek. Breeze hade 32,71 dvs hon sprang 4,43 m/s.
Jösses vilket lopp dom gjorde! Snacka om att jag var STOLT!!! Dom var verkligen duktiga! Kanske lite av min träning gett resultat? Jag har ju tränat riktigt duktigt, smile......Sedan såg man att Breeze var taggad, så kul att se!!!
Tvåan i loppet var också nolla men var ca 2 sekunder efter.....

Det var flera som frågade varifrån Breeze kom....MIN STJÄRNA!!!

Min Prins Milloo kom 3:a i hoppklass 1!!! GRATTIS Anders & Milloo till ett riktigt kanonlopp! Det var en fröjd att se! Tyvärr så missade Milloo ingången i slalom något han annars aldrig brukar annars hade det blivit en pinne....Men jag kan lova att bägge dessa lopp var jättehärliga att se, jag bara NJÖT!!!

Så det blev 2 fina rosetter, tuggpinnar, vattenskål & en försäkring i Folksam som pris.

Är det någon som vill köpa hundförsäkringen i Folksam? Hör då av er!

Elsa med Grappa tävlade också. Dom körde två mycket bra lopp varav det ena var felfritt, tyvärr räckte inte tiden.....I hoppklassen kunde vi bara se att Grappa rev hinder nr 2 men på resultatet stod det att hon hade 10 fel???Vi fattar ingenting......Annars hade hon fått en placering på 5 fel & 0,59(tror jag det var) i tidsfel, synd....Men dom kommer igen på onsdag & då attan! Då håller vi tummarna!!!

Nä nu ska jag njuta av "segern" !

Håll alla tummar för Anders med Breeze & Milloo & Elsa med Grappa på onsdag!

     
Anders & Milloo hoppklass 1, 3:e plats!

Paus

     
Anders & Milloo agilityklass 1

     

    
Millo tittar på agility            Inför start

      
Anders & Breeze agilityklass 1 1:a & PINNE!!!

     
Prisutdelningen


Anders & Breeze


Anders & Milloo
'
     
Elsa & Grappa hoppklass 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0