Rapport från Leffe & matte Eva

Tack matte Eva för rapporten från Leffe! Alltid lika kul att få höra hur livet är med dom små

Hej Marie o ALLA sheltisarna


Vi har varit på semester med Leffe i Hjo o i Malmö. I Malmö bodde vi hos min son i lägenhet. Jag var lite fundersam över om vi skulle hinna ut och kissa på morgonen men det gick bra, han satte sig direkt utanför dörren på asfalten och det bara skvala. J

 Jag återkommer med bilder. Jag har köpt en vissel pipa för inkallning och han fattade direkt, springa fort till matte så får jag godis. På söndag den 3/8 är det inskrivning till valpskolan det ska bli roligt att äntligen få börja att träna med andra hundar.

Jag har varit in på din blogg och tittat på Sindie bilder från Öland, hon ser så lycklig ut när hon springer i vattnet. Jag har försökt att locka ner Leffe i vattnet men han vill inte ens blöta tassarna, men det kanske går bättre om han leker med en kompis vid vattnet.

Det gick att få ordning på hans öron, när jag trodde att det inte skulle gå att fixa till dom så tippa dom på rätt platts. Han har tappat två små framtänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0