Jag & Sindie har varit på Öland

Det har inte blivit några inlägg i bloggen denna vecka för jag tog med mig Sindie & åkte till Öland. Hon skötte sig bra på bussresan dit, den tog 7,5 timme! Sedan var det som alltid härligt att komma till Böda Baden på Öland. Sindie har ju varit med förr så hon visste vart hon kommit...Det har blivit en del promenader med damen, inte så speciellt långa men hon har sprungit & jagat vågorna vid havet. Det är något hon bara älskar! Då kan man inte se att den lilla kroppen är 10,5 år!


Sedan blev hon sååå glad när Anders & hans kompis Jimmy kom....


     
Anders & Sindie               Anders & jimmy

  Så här bodde jag & Sindie

    Så här bodde grabbarna

  
                                            Sindies tassavtryck

     


 Japp Anders vann den totala golfkuppen
men jag VANN en deltävling!!! Efter att ha kollat in min spelstil smile
så blev deras spel bättre......OBS! Dom hade redan innan spelat 2 gånger på 
den här banan & jag INGEN!



Titzie sov mest hela dagarna till mattes förtret.....

   Bussresan hem.......


Kommentarer
Postat av: Anders

haha jag krossade dej totalt på minigolfen haha, hoppas du följer med på finalen i nyköping och att det blir rapport på bloggen om det:D du måste skryta lite om det:D

2008-08-07 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0