Äntligen uppdatering på bloggen

Har haft fullt upp den här veckan samt att jag varit sjuk, suck....Ont i halsen, öronen, huvudet  samt ont i kroppen men men det är klart mycket bättre nu som tur är.
Även denna vecka har jag haft hand om hus samt div djur....

Har varit så duktig & tränat Breeze i lydnad även om orken inte varit riktigt på topp, typiskt inför en tävling. Själva lydnadsbiten har gått OK, det har kännts ganska bra. Ja utom då platsläggandet under gång, hon vill bara inte lägga sig. En envis liten dam....Sedan får jag väl skylla mig själv kunde ju ha tränat mer & oftare.....

Har även varit ute med Ingela & tränat agility med Trizz. Oj,oj,oj tänk om hon hade en förare med ambitioner!!! Hon är så härlig att jobba med, framåt & fart det är Trizz i ett nötskal.....Kör tunnlar, framåtskick mellan hinderstöttor samt säcken. Hon tränas också på att följa min hand. Jag vill lov att det går åt godis, ha,ha,ha. Det är så kul att vi båda har unga hundar som kör i princip samma övningar.

Sindie har fått tagit det lugnt i värmen.....


Milloo lever livet som Prins på landet.

Nya leksaken som man fyller med godis
MYCKET poppis!


     
Lena, så här ser en del av blommorna ut smile......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0