SINDIE 10 ÅR!



Min lilla tjej fyller 10 år i dag! Dagen började med skinka & en promenad. När man tänker tillbaka på dom här 10 åren man nästan haft henne, kan man inte låta bli att le...När jag skaffade henne hade jag två hannar Apollo & Jeffi så hon blev hela familjens lilla tjej. Har gjort det mesta med henne men roligast var nog ändå att träna & tävla agility. Även fast det mesta varit kul så har det även varit en del problem bla med inåtvända hårstrån i ögonen, men det har efter hjälp av duktiga veterinärer blivit bra. Akut livmoderinflammation blev det i höstas & efter operationen är hon piggare än på länge! Efter att ha blivit lydnadschampion inom SHK, tröttnade jag på träning & tävling. Så dom senare åren har hon varit pensionär med vissa inhopp i agilityträning & tävling. Nu lever hon livets glada dagar! Det bästa hon vet är MAT! Så i kväll blir det något riktigt gott att äta.
Nu går man bara & väntar på att hunden i detta fall Breeze ska börja löpa! Har nämligen äntligen bestämt mig för att para henne.....Om allt går som planerat så sätter hon i gång när som helst, tycker nog att hon skvätter OFTA! Läser allt som finns & frågar alla som kan OM ALLT! Om det blir valpar så blir det ingen agility under våren....Men fortsättning följer.
Milloo är tillsvidare på landet hos mamma & Svenerik där också han lever livets glada dagar. I kväll skulle det visst bli pannkaka, max 1 sa jag max 2 sa hon, suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0