PARNING NR 2

Allt gick jättebra även gång två! Amigo skötte sig exemplariskt likaså Breeze. Ett stort Tack til Marita för att allt flöt så bra! Som sagt är ni intresserade av en valp så kan ni kontakta mig. Då jag tror att vaplarna(om det blir några) kommer att ha mycket motor är det viktigt att dom kommer till aktiva hem. Sedan spelar det ingen roll om det är agility, lydnad eller spår man satsar på, sheltien är en allround hund. Alla mina hundar tränar & tävlar i agility, lydnad & viltspår. Däremot blir det kanske inga utställningschampions.....Själv var jag på sheltieutställningen i Vilsta & såg massor av härliga hundar! Sindie & Breeze var hos Egon under dagen & dom har en hel drös sheltisar så dom hade nog fullt upp! Väl hemkommern efter en dag på utställning så såg man bara sheltisar framför ögonen, men det är ju inte helt fel.......Håll nu tummarna för att det är valpar på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0