BREEZE & BIRGITTA KM-MÄSTARE I AGILITY MEDIUM 2007



Ett stort GRATTIS till Birgitta som med min Breeze blev klubbmästare i agility medium 2007!!! Vill även passa på att Tacka Birgitta för att hon under året tränat & tävlat Breeze i agility. Det känns helt underbart att man har någon som vill träna & tävla henne, för det bästa Breeze vet är agility! Vill också Tacka Anders, min brorson för all energi han lagt ner på träning & tävling med Breeze. Dom tillsammans är nästintill oslagbara! Men all agility kommer förhoppningsvis ligga nere under våren, för min förhoppning är ju att Breeze ska valpa ca 6/4.
Men sen får ni se upp på agilitybanorna, för till sensommaren kommer dom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anders

jag vet jag är bäst på agillity:D glömde du nämna de i din blogg hehe

2008-03-12 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0