Summering av 2008

Var börjar man?

* Självklart med det STÖRSTA som hänt mig inom hundvärlden!!! Planeringen-parningen-väntan-valpningen-valparna-nya hem-skiljas-härliga valpköpare/härliga valpar!!!
Ja ALLT som har med parningen att göra kommer jag givetvis att minnas! Vilken upplevelse, en riktig ÄRA att få vara med om måste jag säga. Sedan att det gick så superbra är ju verkligen en SUPERbonus!
Sedan så skulle jag ju INTE behålla ngn valp & hur blev det? Japp Vesslan Trizz blev kvar hemma....Självklart ångrar jag inte det. Sedan har ju även fortsättningen  varit KUL dvs att få följa dom 3 vildingarna, Leffe, Cash & Pezto. Att jag "hittade" så underbara valpköpare, snacka om bonus!!!

* Inskickningen av Kennelnamnet samt att få det godkänt! HÄRLIGT!!!! Grundsten´s.....känns BRA!

* Breeze som klättrade upp till 2:an.....& bla VANN på Stockholms Södra & kom 3:a på Hund-08(hoppklass), ja hon har gjort en hel del bra resultat. Tyvärr så har hon tävlat väldigt lite under året i agility.

* LP 1 på 3 raka 1:a pris med Breeze & matte smile

* Kennelträffen i höstas, KUL!


* Alla träningar tillsammans med hundkompisar så KUL!

* Alla hundpromisar både bara jag & hundarna samt med alla hundvänner.

* Att äntligen kunna vara med på en agilitykurs! (jag med Milloo på Annika s kurs)

* MINA HÄRLIGA HUNDAR!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0